Geschreven door:
Leo Hoogma
Wij van Secusoft B.V. zijn zeer trots om je van een ingrijpende en belangrijke Secusoft update op de hoogte te brengen. Wij hebben weer een aantal belangrijke nieuwe functies toegevoegd aan onze software.
Bij Secusoft kennen wij maar een beweging en dat is voorwaarts! Stilzitten is niet ons ding, mede daardoor heeft de Secusoft planningssoftware voor de beveiligingsbranche de meest complete en uitgebreide functionaliteiten ooit.
Twee nieuwe modules: Klantenportaal en klantinstructies
Deze week is er een ingrijpende update gelanceerd waardoor Secusoft is uitgebreid met twee splinternieuwe modules.
1. Klantenportaal
Met deze module kun je jouw klanten toegang geven tot Secusoft. Met een gebruikersnaam en wachtwoord kan de klant inloggen via de pc, mobiel of app en zo zijn eigen rapportages, werkinstructies en facturen inzien. Per klant kun je instellen wat hij mag zien en welke opdrachtgevers, opdrachten en evenementen er aan dat account gekoppeld moeten worden.
2. Klantinstructies
In het verlengde van het klantenportaal ligt de nieuwe module Klantinstructies. Dit zijn korte actuele instructies over wijzigingen op een specifieke werklocatie (object). Denk bijvoorbeeld aan een gewijzigde situatie op een bouwlocatie of informatie over specifieke groepen gasten op een camping of in een hotel.
De klant kan deze instructies zelf toevoegen via het klantenportaal, of een kantoormedewerker van het beveiligingsbedrijf kan deze instructies toevoegen na bijvoorbeeld telefonisch contact met de klant.
Deze instructies zijn voor de medewerker zichtbaar via het dashboard indien hij/zij een dienst in het rooster heeft staan voor deze klant.
Bekijk onze instructievideo op YouTube voor meer informatie!
Aflos tonen in rooster:
Sinds een aantal weken is het mogelijk om de aflos te tonen aan de medewerker. Hierdoor kan de medewerker zien wie hij moet aflossen en door wie hij afgelost wordt. Dit is vooral handig bij een vaste pool medewerkers die op vaste objecten werken waarbij zij onderling contact kunnen hebben als er iemand iets later komt. Dit voorkomt onnodige (nachtelijke) telefoontjes naar de planning als iemand 5 minuten te laat is. De `Toon aflos` functie is aan te zetten via het master account, bij instellingen onder het tabblad rooster.
Verder nog....
Verder zijn er nog vele andere wijzigingen gedaan. Deze kun je allemaal teruglezen in het Wijzigingslog. Dit vind je links onderaan het menu als je ingelogd bent op jouw Secusoft account.
Even een korte opsomming:
Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.