Geschreven door:
Leo Hoogma
En wat maakt jouw werk sneller, veiliger en makkelijker?
Het juiste antwoord is:
Een goede beheersbaarheid van je planning, verslaggeving en alle aan jouw business gerelateerde werkzaamheden. Maak kennis met Secusoft!
Het laatste halfjaar heeft Secusoft een groot aantal updates en uitbreidingen van de functionaliteiten ondergaan. Vandaag kunnen wij met gepaste trots zeggen dat Secusoft het meest uitgebreide en complete planningsoftware op de markt is. En wat voor de gebruikers nog interessanter is, het is de enige planning software op de markt die specifiek is ontworpen voor de beveiligingsbedrijven. Daarnaast is Secusoft ontworpen en doorontwikkeld in samenspraak met onze gebruikers. Wij zijn voortdurend in gesprek met onze klanten en toekomstige klanten en aan de hand van hun uit de praktijk ontstane wensen en verbeteringen maken wij Secusoft steeds beter en volmaakter. Alles aan Secusoft groeit en breidt zich uit, behalve onze prijs, die is nog steeds sympathiek laag.
Dit hebben wij vanaf juli 2019 voor jou toegevoegd en aangepast:
De functionaliteit om de uren en toeslagen te exporteren
De nieuwste module van Secusoft, ‘Uren CSV Export’ is amper twee weken week oud. Deze module staat standaard uit, maar je kunt het desgewenst zelf aanzetten via de rechten van de medewerker.
Hiermee kun je zelf een indeling maken van kolommen met de gegevens uit het rooster. De gegevens zoals personeelsnummer, toeslagen, kilometers etc. komen in een grote tabel te staan die je kunt selecteren en plakken in een Excel document om vervolgens naar de loonadministratie te sturen. De komende weken zullen we deze module verder doorontwikkelen en ook de mogelijkheid maken om de gegevens als CSV bestand op te slaan. Deze layout kun je vinden als je onderaan het rooster op "Print uren/toeslagen BETA testversie (NIEUW)" klikt. Dit wordt nog uitgebreid met andere layouts. De overige overzichten worden niet meer geupdate en komen binnenkort te vervallen.
Afschermen van opdrachtgevers
Een veelgehoorde wens hebben we uitgevoerd! Standaard worden alle opdrachtgevers getoond als een medewerker een alarmbon of dienstrapport toevoegt, maar dit is niet altijd wenselijk, met name als je met inhuurpartijen werkt.
Bij de medewerker, tabblad rechten, is het vanaf nu mogelijk om in te stellen of de medewerker de hele lijst met opdrachtgevers mag zien of niet.
NFC-tags operationeel
De eerste klanten gaan aan de slag met de NFC tags. Dit zijn kleine chips in de vorm van een sticker, tie wrap of waterdicht rondje met een schroefgat. Met je smartphone kun je zo'n chip programmeren en koppelen aan Secusoft.
Hiermee kun je verschillende zaken registreren zoals aanvang dienst, einde dienst, controlepunt bij surveillance etc., zonder dat je dure prikklokken moet aanschaffen. De NFC module zal samen met jullie verder worden doorontwikkeld, we zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen met dit systeem in de praktijk.
Donker thema
Speciaal voor de mensen die 's nachts met Secusoft werken hebben we een donker thema gemaakt. Zodra je ingelogd bent kan je bij `Mijn account wijzigen` het donkere thema activeren. De hele look verandert naar donker, waardoor je waarnemingsvermogen in nacht niet meer verstoord wordt door fel licht van de software.
Herinneringen verjaardagen
Sinds een aantal weken worden er automatisch herinneringen gemaild voor de verjaardagen van de medewerkers. Eén dag van te voren en op de dag zelf ontvang je hiervan een mailtje, mits je de geboortedatum van de medewerker hebt ingevuld.
Heb je de module classificaties al gezien?
Hij is er al even, maar misschien heb je hem gemist, de module classificaties. Je kunt zelf classificaties voor medewerkers instellen. Hiermee kun je eenvoudig een selectie medewerkers tonen die bijvoorbeeld VCA of BHV hebben, of die ingewerkt zijn op een object of voldoen aan bepaalde kwaliteiten.
Handige koppelingen
Bij medewerkers, opdrachtgevers en opdrachten zijn diverse handige koppelingen gekomen. Zo kun je met de postcode en huisnummer automatisch het adres en woonplaats laten invullen. Dit voorkomt fouten bij het intypen van het adres, wat soms voor gekke problemen kan zorgen in de kilometerberekening van het rooster.
Ook kun je aan de hand van een KvK nummer automatisch de bedrijfsgegevens en adresgegevens inladen. BTW nummers van klanten kunnen worden gecontroleerd dankzij de nieuwe koppeling met de Europese Commissie.
Nieuwe velden en gebruiksvriendelijkheid
Hier en daar zijn er nieuwe velden bijgekomen. Bijvoorbeeld bij de opdrachtgevers zijn er velden voor KvK, BTW, factuuradres, debiteurnummer, IBAN. Bovendien kun je de volgorde van de WA's nu zelf aanpassen. Door de hele software heen zijn er tientallen kleine punten aangepast die ervoor zorgen dat je minder op je muis hoeft te klikken. Het menu aan de linkerkant is inklapbaar gemaakt zodat je meer kunt zien als je met een klein scherm werkt.
In het overzicht van medewerkers is het nu mogelijk om iemand op afstand uit te loggen.
Nieuwsgierig geworden? Probeer het zelf! Maak een gratis vrijblijvend proefaccount aan!
Heb je vragen of wil je testen met begeleiding? Bel ons voor een TeamViewer rondleiding!
Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.