Nieuwe module voor controle en rapportage COVID-19 richtlijnen.

Geschreven door:

Gemeentelijke controle op naleving van de COVID-19 richtlijnen - Secusoft maakt het mogelijk! Nieuwe werkkansen voor de beveiligingsbedrijven!

Naar aanleiding van het recentelijk aanscherpen van richtlijnen voor COVID-19 heeft Secusoft voor zijn duizenden gebruikers een supersnelle belangrijke software aanpassing gerealiseerd, namelijk het toevoegen van een nieuwe module Toezichtsrapportage.
Dankzij deze module kun je eenvoudig controleren en rapporteren of de COVID-19 richtlijnen worden nageleefd.

Hoe werkt het precies?
De nieuwe, deze week in gebruik genomen COVID-19 richtlijnen en maatregelen, hebben (onder andere) een rechtstreeks effect op de sluitingstijden van horeca.
Elke horecagelegenheid is verplicht om de deuren om 22.00 te sluiten, waarbij de laatste bezoekers uiterlijk om 21.00 nog binnen mogen komen. Daarnaast zijn er binnen niet meer dan 30 gasten toegestaan en 40 gasten buiten, inclusief kinderen maar exclusief personeel.
Uiteraard moet er altijd een afstand van 1,5 meter gewaarborgd worden en een zitplaats is voor iedereen verplicht.

Het mag duidelijk zijn dat het handhaven van deze nieuwe maatregelen gepaard zal gaan met intensieve controle. Elke gemeente wil graag dat de nieuwe maatregelen nageleefd worden, waardoor men uiteindelijk het coronavirus een halt zal toeroepen.

Het is voor de gemeenten met hun beperkte mogelijkheden en onvoldoende handhavers meestal niet mogelijk om zelf daadwerkelijk de nodige controles ten uitvoer brengen.
Het inschakelen van beveiligingsbedrijven biedt voor dit probleem een snelle, adequate en zeer efficiënte oplossing. De gemeenten vinden bij de beveiligingsbedrijven professioneel getraind personeel dat uitstekend in staat is om met alle mogelijke situaties om te gaan tijdens de controle van de opgelegde regels.

Zoals je van Secusoft gewend bent, werkt ook deze nieuwe module simpel en overzichtelijk. Je kunt de naam van de horecagelegenheid en de naam van de eigenaar invullen. Je kunt met een paar simpele kliks aangeven of de naleving van COVID-19 richtlijnen in orde is of niet. Het tijdstip van de controle en de eventuele hercontrole, de bevindingen en eventuele foto’s kunnen worden toegevoegd. Via het Secusoft klantenportaal kan de ambtenaar live meekijken in de toezichtsrapporten en direct handhavers aansturen.

Secusoft B.V. heeft een werkzame en bijzonder actuele module gerealiseerd. De gemeenten kunnen hun capaciteitsprobleem simpel en effectief oplossen door de beveiligingsbedrijven in te schakelen voor de controle op naleving van COVID-19 regels. De beveiligingsbedrijven kunnen de vraag van gemeente beantwoorden en naadloos uitvoeren mede dankzij de nieuwe module van Secusoft.
Een win-win situatie voor iedereen!
Maakt uw beveiligingsbedrijf nog geen gebruik van Secusoft? Misschien is het nu tijd om daar serieus over na te denken! Maak een proefaccount aan en bekijk de nieuwe module

Meer informatie op: https://portal.secusoft.nl/proefaccount

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.