Geschreven door:
Leo Hoogma
Wij hebben in januari de laatste hand gelegd aan de uitbreiding van de reeds bestaande Module ‘Leveranciers’.
Hieraan is een aantal belangrijke nieuwe features toegevoegd die het consequent beheren van de leveranciersprestaties en het leveranciersmanagement mogelijk maken.
Even alle functionaliteiten op een rijtje:
Het daadwerkelijk serieus beoordelen van je leveranciers heeft een toegevoegde waarde voor je eigen organisatie. Elke leverancier werkt op een andere wijze. Het is dus belangrijk om niet volgens een standaard patroon naar je leveranciers te kijken, maar rekening houden met subjectieve verschillen in de aanpak. Belangrijke factoren zijn onder andere up-to-date contractafspraken, prijs, reactietijd en ervaring.
Een correct onderhouden leveranciersmanagement geeft je een juist inzicht in jouw leveranciersbestand en in alle belangrijke activiteiten die jouw bedrijf onderneemt voor het in stand houden en verder ontwikkelen van de samenwerkingsrelaties. De kwaliteit van jouw relatie met je leveranciers wordt sterk beïnvloed door factoren zoals vertrouwen, toewijding, oprechtheid en correcte handelswijze.
Secusoft helpt je met zijn uitgekiende Module ‘Leveranciers’ de informatie en geschiedenis van jouw leverancierscontacten op de juiste wijze in kaart te brengen. Tevens maken de diverse herinnerings- en meldingsfuncties jouw leven eenvoudiger en voorkomen dat je belangrijke punten uit het oog verliest.
Vele uitgebreide, unieke en op de praktijk gerichte features van Secusoft planningssysteem, speciaal ontworpen voor de beveiligingsbranche, zijn een onmisbare dagelijkse partner geworden van duizenden collega’s en helpen je om je werkzaamheden overzichtelijk, snel en eenvoudig te plannen.
Lees meer over de bijzondere eigenschappen van Secusoft en maak een testaccount aan om alle fijne functionaliteiten zelf uit te proberen!
Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.