Secusoft nieuwste belangrijke updates

Geschreven door:

Wij van Secusoft hebben weer nieuwe updates toegevoegd aan onze software om jouw dagelijkse activiteiten beter, makkelijker en sneller te doen verlopen.
Lees hier over onze laatste uitbreiden en vernieuwingen:

Nieuwe module: Dienstoverdracht
We hebben een nieuwe module ‘Dienstoverdracht’ gemaakt. Met deze module kan er een overdrachtsrapport gemaakt worden waarin alle bijzonderheden, uitrusting/materialen en eventueel een dienstauto overgedragen wordt naar een andere collega. In het kort de bijzonderheden:

  • Speciaal systeem om schade aan de dienstauto vast te leggen. Met een de muis of mobiel kan de schade aangegeven worden op de layout van de auto.
  • Zelf in te stellen lijst met over te dragen materialen: Maglite, portofoon, tablet of andere materialen kunnen zelf ingesteld worden via ‘Uitrusting/materialen’ (nieuw) onder het menu Instellingen.
  • Onze internationale klanten kunnen tevens ‘Overdracht vuurwapen’ inschakelen waarbij merk/serienummer en bijzonderheden kunnen worden genoteerd.
  • Beide medewerkers moeten de overdracht digitaal tekenen.


Met behulp van rode stippen kan op de afbeelding van het dienstauto eventuele schade aangegeven worden. Op dit moment heeft Secusoft software 14 diverse modellen auto’s in ons systeem zitten. Laat ons weten welke dienstauto’s jij gebruikt, zodat we de meeste gebruikte lay-outs in ons systeem kunnen zetten.

Tijdregistratie met QR codes
De module NFC hebben we aangepast en een eenvoudigere manier toegevoegd voor de tijdregistratie. Met een paar klikken genereert Secusoft een QR code met daarboven jouw logo. Deze QR code kun je zelf uitprinten en eventueel plastificeren. Met een zelfklevende Sticky Bag lamineerhoes kun je die overal opplakken.
Zodra de medewerker de QR scant met zijn/haar smartphone, wordt (na het inloggen) direct de tijd + GPS locatie geregistreerd, gekoppeld aan de medewerker en opdrachtgever.

Ontdek de 4 mogelijkheden van tijdregistratie
Met Secusoft zijn er verschillende manieren om de tijden vast te leggen. Voor de werktijden als digitale prikklok maar ook voor checkpoints tijdens controlerondes of surveillance.

1. Registratie van aanvang en einde dienst. (met GPS)
Als een medewerker inlogt, wordt er op het dashboard een melding getoond met de dienst die in het rooster staat, met daarbij een groene knop “Aanvang”. Bij het klikken op de knop wordt het tijdstip en de GPS locatie opgeslagen en gekoppeld aan het rooster. Als de dienst is afgelopen klikt de medewerker op de knop “Einde”.

2. Digitaal getekend werkbriefje (zonder GPS)
De medewerker kan in het rooster de betreffende dienst openen door op het icoontje met het potloodje te klikken. Daar wordt de mogelijkheid getoond om de werkelijke tijden in te vullen. Onderaan kan de naam van de opdrachtgever worden ingevuld en zie je een handtekeningveld waarin de opdrachtgever een digitale krabbel kan zetten.

3. QR Codes (met GPS)
Mooie QR code met daarboven jouw logo die zelf kunt uitprinten en die je overal kunt opplakken. Zoals bovenaan deze e-mail is beschreven.

4. NFC tags (met GPS)
Dit is de meest geavanceerde manier. De aanschaf van de tags is wel noodzakelijk en je hebt ze in vele soorten. Waterdicht, vaste schroefmontage en zelfs in Tie-wrap uitvoering voor bijvoorbeeld buiten bij een hek. Een solide oplossing waar niet mee gesjoemeld kan worden.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.