Geschreven door:
Leo Hoogma
Wij van Secusoft zitten nooit stil!
Secusoft is de meest complete planningssoftware voor de beveiligingsbranche, maar ondanks dat blijven we steeds bezig met het toevoegen van nieuwe functionaliteiten en aanpassingen. Ons klantenbestand groeit gestaag, en in lijn daarmee ook de functionaliteiten van onze software.
Zo hebben wij in 2020 tot nu toe al ruim 67 nieuwe updates gerealiseerd en het jaar is nog niet om. De updates doen wij in samenspraak en overleg met de beveiligingsbranche en meestal op verzoek van onze klanten. Secusoft is vanaf het eerste uur nauw betrokken bij het dagelijkse bestaan van elke beveiliger, planner of HR functionaris. We zorgen ervoor dat iedereen efficiënt kan werken met onze software.
De afgelopen weken hebben we vele updates en nieuwe functionaliteiten doorgevoerd, direct te gebruiken voor al onze klanten. Hieronder een korte opsomming:
Accounts koppelen
Werk jij voor meerdere werkgevers die Secusoft gebruiken? Dan kun je vanaf nu jouw persoonlijke Secusoft accounts koppelen. Hierdoor kun je gemakkelijker inloggen en de Secusoft app gebruiken voor meerdere werkgevers.
SMS-notificaties en berichten
We hebben een API-koppeling gemaakt met MessageBird. Vanaf Secusoft kun je nu roosternotificaties per SMS naar de medewerkers sturen en je kunt een SMS melding ontvangen als iemand zich niet heeft aangemeld voor een dienst.
Bulk wijzigingen
Als je het rooster met vaste diensten voor langere tijd vooruit maakt en een opdrachtgever belt om bijvoorbeeld de tijden te wijzigen, dan kun je vanaf nu in één keer een hele selectie van diensten wijzigen. Het handmatig, stuk voor stuk aanklikken en wijzigen is verleden tijd. Naast de diensttijden kun je ook andere gegevens in bulk aanpassen. Denk aan het herberekenen van de ORT, kilometers of reiskosten, maar ook de status of type werkzaamheden.
Naast het wijzigen van meerdere diensten tegelijk, kun je nu ook de rechten van alle medewerkers in bulk wijzigen en deze terugzetten naar de standaard rechten zoals je hebt ingesteld bij de instellingen.
Opvolging en status bij calamiteitenrapport
Het calamiteitenrapport is uitgebreid. Je kunt nu het lijstje met type calamiteit zelf samenstellen en een noodzakelijke opvolging aangeven, inclusief naam en e-mail van de persoon die het moet opvolgen. Handig om bijvoorbeeld storingen of defecten te melden aan een technische dienst. Via het klantenportaal kan de opdrachtgever de status aanpassen naar “in behandeling” of “afgehandeld” en daarbij informatie doorgeven.
Verder nog…
Verder zijn er nog meer zaken toegevoegd. Deze kun je allemaal nalezen in het Wijzigingslog, dit vind je in jouw Secusoft account (linksonder het menu).
Een opsomming:
Aflos tonen aan de medewerker zodat hij/zij kan zien wie hij moet aflossen en door wie hij afgelost wordt.
Collega’s op dezelfde dienst tonen. Per medewerker kun je aangeven of hij via het rooster mag zien wie er nog meer op dezelfde dienst werkt.
Tweede personeelsnummer per medewerker. Het rooster kun je filteren op de toeslagengroep en daarbij kun je het juiste personeelsnummer tonen.
Nieuwe velden voor ID-kaart en paspoort bij de medewerker, met verloopdatum en automatische herinneringen.
Binnenkort…
Momenteel werken we hard aan de splinternieuwe module voor de mobiele surveillance. Dit is een uitgebreid systeem waarbij je takenlijsten kunt maken, routelijsten kunt samenstellen, surveillanceauto's kunt beheren en waarbij de surveillant heel efficiënt zijn takenlijst kan afwerken. Zodra dit klaar is dan maken we dit uiteraard bekend.
Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.