Hier kun je allerlei bestanden toevoegen in verschillende groepen, zoals bedrijfsdocumenten, certificeringen, diploma's, klantgegevens, of andere zelf te classificeren types. Zo heb jij belangrijke bestanden altijd bij de hand met Secusoft.
Je kunt bij elk bestand dat je toevoegt aangeven of je het wil koppelen aan een medeweker of object/opdrachtgever, of dat je het alleen getoond wilt hebben bij het "Bestandsbeheer" overzicht.
Voordelen:
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
31 maart 2025 - Soms ben je sneller dan de bedoeling was. Dan wis je iets, en voor je het weet druk je op `bevestigen`. Oeps! Belangrijke alarmbon of rapportage weg! Onherstelbaar? Nee, in de meeste gevallen... lees verder »
7 maart 2025 - Wij wensen je vandaag een fijne Dag van de Planner! Deze dag is in het leven geroepen om de drijvende krachten achter elk rooster eens flink in het zonnetje te zetten. Of je nu werkzaam bent in de... lees verder »