Nieuws van Secusoft: Update van de week: Top 3
Nieuws van Secusoft: Update van de week: Top 3
Geschreven door:
Leo Hoogma, 22 januari 2020
Wij van Secusoft hebben onlangs weer een aantal belangrijke wijzigingen/toevoegingen doorgevoerd. Door het continu uitbreiden en perfectioneren van Secusoft planningssysteem komen we tegemoet aan alle vanuit dagelijkse praktijk ontstane wensen van onze klanten, de Secusoft gebruikers.
We zullen elke week een belangrijke update uitlichten in ons Secusoft blog, maar omdat we de afgelopen drie weken diverse nieuwe functionaliteiten hebben doorgevoerd, lichten we deze week een Top 3 van de meest belangrijke items uit.
- Nieuwe functie: Tijdregistratie
Vanaf nu is het mogelijk voor de medewerkers “Aanvang dienst” en “Einde dienst” te registreren via de Secusoft App of mobiele browser. Naast het tijdstip wordt ook de GPS locatie opgeslagen. Dit voorkomt discussies met de opdrachtgevers en met de medewerkers, schept dus duidelijkheid voor iedereen. In onze Secusoft update e-mail die wij versturen aan onze gebruikers, leggen wij duidelijk en gedetailleerd uit hoe je deze nieuwe functie kunt gebruiken.
- Nieuwe functie: Sorteren op voornaam/achternaam medewerkers
In de eerste dagen van januari hebben wij een belangrijke wijziging gedaan en het veld “Naam medewerker” opgesplitst in voornaam, tussenvoegsels en achternaam. Via het master account (medewerker ID 1) kun je zelf de voorkeur aangeven: medewerkers sorteren op voornaam of op achternaam. Staat jouw lijst met medewerkers door elkaar? Dan is het nu hoog tijd om de voornaam in het nieuwe veld te plakken en je sorteer voorkeur aan te geven.
- Speciaal voor de planners: Print selectie rooster
De planners onder ons hebben nieuwe tabellen gekregen. De keuze “Selectie printen” staat nu op een nieuwe vaste plek, direct als eerste links onderaan het rooster. De beta versie is verdwenen en het urenoverzicht staat in een nieuwe frisse layout met heel veel opties en selectiemogelijkheden. Je kunt de urenlijst bekijken als totaal of opgesplitst per medewerker en per project. Het is nu ook mogelijk een tabel te zien met de totalen van alle medewerkers. De tabellen kun je nu met een klik omzetten in PDF of kopiëren om de tabel in een Excel bestand te kunnen plakken.
Extra optie:
Wil je in de urentabellen bepaalde kolommen niet of juist wel zien? Je kunt zelf templates maken met de kolommen en instellingen naar je eigen keuze. Hierdoor is het mogelijk om bijvoorbeeld een tabel te maken die je een op een naar de loonadministratie kunt sturen. In de module “Uren CSV export” vind je hierover meer informatie. Heb je vragen of heb je hulp nodig? Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder.
Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.