Het klantenbestand van Secusoft is groeiende, en wat betreft veiligheid nemen wij onze verantwoordelijkheid. Elk bedrijf dat klant bij ons wordt krijgt zijn eigen database. Het zijn immers allemaal afzonderlijke bedrijven, met afzonderlijke kantoren. Waarom zou hun backoffices dan in éénzelfde database zitten?
Geïsoleerde omgeving
Jij werkt altijd in jouw eigen database, wat als grote voordeel heeft dat je gegevens worden opgeslagen in een geïsoleerde omgeving. Alle personeelsgegevens, zoals namen, adressen en pasnummers, maar ook klantgegevens zoals adressen, alarmcodes, -bonnen, -opvolgingen én al jouw bedrijfsgegevens (facturen, roosters en routelijsten) zijn voor niemand anders toegankelijk en inzichtelijk dan voor jezelf. Inloggen kunnen enkel de personen die jij toegang verschaft.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Veiligheid.
31 maart 2025 - Soms ben je sneller dan de bedoeling was. Dan wis je iets, en voor je het weet druk je op `bevestigen`. Oeps! Belangrijke alarmbon of rapportage weg! Onherstelbaar? Nee, in de meeste gevallen... lees verder »
7 maart 2025 - Wij wensen je vandaag een fijne Dag van de Planner! Deze dag is in het leven geroepen om de drijvende krachten achter elk rooster eens flink in het zonnetje te zetten. Of je nu werkzaam bent in de... lees verder »