Heb je een Secusoft account gekregen van jouw werkgever? Lees dan hier hoe je kunt inloggen op jouw account, of bekijk onze instructievideo op YouTube.
1. Ga via de browser naar de Secusoft portal van jouw werkgever.
Je hebt van jouw werkgever een link/webadres gekregen. Dit moet er zo uitzien: https://bedrijfsnaam.secusoft.nl/
Elke Secusoftklant heeft een eigen portal adres waarbij `bedrijfsnaam` is vervangen door de naam van het bedrijf waar je voor werkt.
2. Vul jouw gebruikersnaam in, deze heb je ontvangen van jouw werkgever.
3. Vul jouw wachtwoord in.
Het kan zijn dat je eerst een activeringslink hebt ontvangen waarbij je zelf een wachtwoord hebt gekozen, of je hebt het wachtwoord van jouw werkgever gekregen.
4. Klik op Inloggen.
Wij adviseren je om direct na de eerste keer inloggen het wachtwoord te wijzigen. Zie de video voor uitleg.
Werk jij voor verschillende werkgevers met Secusoft? Je kunt je accounts aan elkaar koppelen. Hoe dat werkt, zie je hier.
Support aanvraag
Kom je er zelf niet uit? Neem dan contact op met jouw werkgever. Deze staat in contact met het Secusoft support team.
Ben jij je wachtwoord vergeten? En kun je ook niet meer via de Secusoft app inloggen? Dan zal je een wachtwoord reset moeten aanvragen bij jouw werkgever. Om veiligheidsredenen zit er geen geautomatiseerde reset functie op.
Als je nog wel via de app kunt inloggen, dan kun je via de app het wachtwoord wijzigen.
31 maart 2025 - Soms ben je sneller dan de bedoeling was. Dan wis je iets, en voor je het weet druk je op `bevestigen`. Oeps! Belangrijke alarmbon of rapportage weg! Onherstelbaar? Nee, in de meeste gevallen... lees verder »
7 maart 2025 - Wij wensen je vandaag een fijne Dag van de Planner! Deze dag is in het leven geroepen om de drijvende krachten achter elk rooster eens flink in het zonnetje te zetten. Of je nu werkzaam bent in de... lees verder »