Binnen Secusoft heb je de mogelijkheid om jouw klanten inzage te geven in de opdrachten die je voor hen uitvoert. Maak eenvoudig een klantenportaal aan, en de klant kan na inloggen meekijken met de volgende zaken:
Login voor klanten
Maak voor elke opdrachtgever afzonderlijk een loginnaam en wachtwoord aan, en geef de klant toegang tot het eigen portaal binnen jouw Secusoft. Uiteraard kan de klant nooit jouw andere opdrachtgevers, of gegevens van een andere opdrachtgever, zien.
Wat mag eene klant zien in het klantenportaal? Per klantlogin kun je instellen wat deze persoon mag zien. Bijvoorbeeld of de klant "klantinstructies" kan toevoegen, welke direct aan de medewerker worden getoond. Als jij deze functie voor de klant ontgrendelt, kun je het tevens zo instellen dat jij per mail een notificatie ontvangt wanneer een klant nieuwe instructies heeft toegevoegd.
Om jouw klanten de eg te wijzen binnen het klantenportaal hebben wij een handleiding geschreven. Hierin staat stap voor stap beschreven hoe de klant kan inloggen, en waar deze rapportages, rooster en andere functies binnen het klantenportaal vindt. Ook leggen we hierin uit hoe de klant zelf klantinstructies kan toevoegen. Je vindt deze handleiding op onze downloads-pagina.
Voordelen van het klantenportaal:
Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Meer informatie op: https://www.secusoft.nl/handleiding-klantenportaal
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
31 maart 2025 - Soms ben je sneller dan de bedoeling was. Dan wis je iets, en voor je het weet druk je op `bevestigen`. Oeps! Belangrijke alarmbon of rapportage weg! Onherstelbaar? Nee, in de meeste gevallen... lees verder »
7 maart 2025 - Wij wensen je vandaag een fijne Dag van de Planner! Deze dag is in het leven geroepen om de drijvende krachten achter elk rooster eens flink in het zonnetje te zetten. Of je nu werkzaam bent in de... lees verder »