Rapportage- en registratiesoftware

Rapportage- en registratiesoftware - Secusoft, dé software voor beveiligers

Dierenambulances kunnen aanzienlijk profiteren van onze voordelige, veilige en flexibele rapportagesoftware die verder gaat dan alleen het opstellen van rapporten. Zo kan Secusoft worden gebruikt bij het stroomlijnen van dagelijkse operaties om de efficiëntie van de dienstverlening te verbeteren, en de communicatie en samenwerking te optimaliseren. Hier zijn enkele manieren waarop Secusoft zijn nut bewijst voor dierenambulances:

Incidenten rapporteren en rittenregistratie
Met Secusoft leg je eenvoudig binnen een streng beveiligde, ISO-gecertificeerde omgeving incidenten, ritten, en behandelingen vast. Dit bespaart tijd en vermindert de kans fouten bij de rapportage van incidenten, zoals het ophalen van zieke of gewonde dieren, ten opzichte van handmatige registratie.

Naast standaardrapporten voor wettelijke of administratieve doeleinden, kan de software op maat gemaakte rapporten genereren op basis van specifieke gegevens die de dierenambulance belangrijk vindt, zoals de snelheid van respons, het aantal dieren dat per maand wordt vervoerd, of de behandelingshistorie van specifieke dieren. Een geopend rapport kan indien gewenst door een andere medewerker worden afgesloten, of is aan één persoon gekoppeld.

Tevens is het samenwerken met lokale dierenklinieken, dieropvangcentra, gemeentelijke diensten of de politie te registreren, waardoor de dierenambulance communicatie en samenwerking met relevante instanties kan monitoren en optimaliseren.

Onze geavanceerde rapportagesoftware biedt hiermee daarbij analysemogelijkheden, waarmee je als dierenasiel of stichting achter de dierenambulance patronen kunt identificeren, zoals het aantal noodoproepen per dag of de hoeveelheid dieren in bepaalde gebieden. Dit helpt bij het plannen van middelen, het verbeteren van de respons en het efficiënt inzetten van medewerkers.

Efficiënte roosterplanning
Onze veelzijdige planningsmodule kan ook de planning van ritten en personeel verbeteren. Dierenambulances hebben vaak een dynamische en onvoorspelbare werkomgeving, waarin snel moeten worden gehandeld in noodsituaties. Secusoft helpt bij het plannen van ritten voor dierenambulancepersoneel dat het team efficiënt kan worden ingezet. Het systeem kan automatisch de beschikbaarheid van voertuigen en personeel in real-time inzien en de dichtstbijzijnde beschikbare hulpdiensten aansteken om tijd te besparen.

Aan de medewerkers van de planning biedt onze software flexibele roosteropties en de mogelijkheid om roosters snel aan te passen aan veranderingen, bijvoorbeeld door ziekte van personeel of pieken in het aantal meldingen.

Veiligheid staat op nummer 1 bij Secusoft, ISO-gecertificeerde registratiesoftware

Aangezien dierenambulances gevoelige gegevens van zowel dieren als hun eigen personeel beheren, is het van groot belang dat alle gegevens veilig en compliant worden opgeslagen. Secusoft is o.a. ISO 27001 gecertificeerd, wat betekent dat je in een extreem goed beveiligde, GDPR-compliant omgeving de gegevens verwerkt. Naleving van relevante wet- en regelgeving is hiermee gewaarborgd.

Wanneer er speciale regels of wetten gelden voor het behandelen of transporteren van bepaalde dieren, of over het vangen of uitzeten, dan kunnen deze snel en gemakkelijk worden nageslagen in Secusoft. Je uploadt eenvoudig de relevante documenten, en biedt hiermee een uitgebreid naslagwerk voor de medewerkers.

Bepalen wie wat mag zien en doen
De houder van het master account, dat is degene die het contract met Secusoft afsluit, staat aan het roer op het gebied van rechten toewijzen aan alle andere gebruikersaccounts. Zo kan je een planner meer rechten geven dan een medewerker, en heb je middels ons gedetailleerde log altijd bijhouden wie wat heeft gedaan binnen de software. Zo bouw je een traceerbare "audit trail" ontstaat die kan worden gebruikt voor interne en externe audits op jouw werkvloer.

Mobiele toegang voor on-the-Go Gebruik
Dierenambulancepersoneel werkt vaak onderweg of op locatie, wat betekent dat de software op mobiele apparaten beschikbaar moet zijn. Met Secusoft heb je altijd toegang tot de software, mits je internetverbinding hebt. Zo kan je werken op een tablet, telefoon of op een vaste pc. De software is web based, downloaden is dus niet nodig. Je kunt eventueel gebruik maken van de Secusoft app. Mobiele toegang maakt het mogelijk om real-time gegevens in te voeren, te raadplegen en rapporten op te stellen.

Medewerkers kunnen ter plekke gegevens invoeren, zoals de locatie van een noodoproep, het type dier, medische conditie, en het tijdstip van ophalen. Dit helpt om onmiddellijk een overzicht te hebben van de situatie en zorgt voor snellere besluitvorming.

Historische gegevens blijven bewaard zodat ook de medische geschiedenis van dieren, eerdere incidenten, en eventuele specifieke vereisten voor dieren die behandeld moeten worden inzichtelijk zijn.
De software kan berichten of meldingen sturen naar het hoofdkantoor of naar andere teamleden, zodat alle betrokkenen altijd op de hoogte zijn van de laatste status van een incident of rit.

Efficiënt voorraadbeheer en apparatuuronderhoudregistratie
Naast rapportages en planning kan Secusoft helpen bij het beheren van de uitrusting en voorraden die nodig zijn voor de dierenambulance-operaties. Zoals medische benodigdheden, transportboxen, medicijnen en andere belangrijke items automatiseren. Dit zorgt ervoor dat de dierenambulance altijd voldoende materialen heeft om in noodsituaties te kunnen handelen.

Dierenambulances gebruiken gespecialiseerde voertuigen en apparatuur. met Secusoft worden onderhoudsschema’s voor voertuigen en apparatuur bijgehouden, zodat alles tijdig wordt gecontroleerd en onderhouden.

Bij lage voorraad of binnenkort verlopen medicijnen kan de software automatische meldingen sturen, zodat je direct kunt reageren om problemen te voorkomen.

Secusoft is voor efficiënte communicatie en samenwerking tussen dierenambulancechauffeurs, -verzorgers en -planners

Een belangrijk aspect van de dierenambulance is samenwerking tussen verschillende teams (bijvoorbeeld chauffeurs, dierenverzorgers, en administratief personeel). Secusoft kan de communicatie tussen deze teams verbeteren en de algehele samenwerking verbeteren.

Met Secusoft incidenten- en rittenregistratiesoftware krijgen dierenambulances diepgaand inzicht in hun prestaties en kosten, wat hen helpt om efficiënter te werken en middelen effectiever in te zetten.

Meer weten of onze software voor dierenambulances uittesten?

Voor een dierenambulance biedt onze flexibele, veilige en voordelige rapportagesoftware niet alleen de mogelijkheid om gedetailleerde rapporten te genereren, maar ondersteunt het ook bij planning, communicatie, voorraadbeheer, kostenbeheersing en klantbeheer. Maak vrijblijvend een proefaccount aan en test Secusoft 14 dagen gratis uit.


Efficiënt plannen met zelfroosterfunctie - Secusoft, dé software voor beveiligers

Efficiënt plannen met zelfroosterfunctie

14 november 2024 - In de beveiligingsbranche zijn tijd en nauwkeurigheid van groot belang, zowel voor medewerkers als voor de eindverantwoordelijken. Flexibele, efficiënte software is dan ook onmisbaar voor een goede... lees verder »

Respect, man! - Secusoft, dé software voor beveiligers

Respect, man!

11 november 2024 - We hebben het er vaak over, roepen het te pas en te onpas; wanneer we boos zijn, wanneer ons iets niet bevalt, wanneer we ons gekrenkt voelen: Respect, man! We willen het allemaal, maar wat is het... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.