Met "Uren import Excel" kun je een Excel urenlijst importeren. Dit kun je gebruiken ter controle of alle diensten al in het rooster staan, of je kunt alle diensten in één keer in het rooster zetten.
Op deze manier upload je eenvoudig de dienstroosters die moeten worden ingevuld. Wanneer je een leeg rooster hebt ontvangen van de opdrachtgever, zet Secusoft deze diensten voor jou in het systeem. Je hoeft dan zelf nog enkel de openstaande diensten toe te wijzen aan een medewerker.
Het werkt zo: Upload een nieuw Excelbestand (klik op het plusteken naast "Uren import Excel"). Geef de kolommen de juiste waarde (datum, eindtijd, personeelsnummer, voornaam, achternaam etc.) en match direct vanuit het overzicht met jouw rooster om te zien welke diensten nog moeten worden ingevuld. Of gebruik deze functie ter controle dat alle diensten reeds in het rooster staan.
Voordelen van deze functie:
Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
31 maart 2025 - Soms ben je sneller dan de bedoeling was. Dan wis je iets, en voor je het weet druk je op `bevestigen`. Oeps! Belangrijke alarmbon of rapportage weg! Onherstelbaar? Nee, in de meeste gevallen... lees verder »
7 maart 2025 - Wij wensen je vandaag een fijne Dag van de Planner! Deze dag is in het leven geroepen om de drijvende krachten achter elk rooster eens flink in het zonnetje te zetten. Of je nu werkzaam bent in de... lees verder »